При вивченні Модуля 2, ми, сьогодні проаналізували та обговорили проблему формування в учнів навичок, які будуть їм потрібні в 21 столітті, та ознайомилися з сучасними інноваційними педагогічними ідеями. Також нам було презентовано таксономію Блума, де було розглянуто багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності, ці важливі питання, є невідємною основою при навчанні, її використання я вважаю основою в процесі формування сучасного учня.
Іще ми обговорювали з колегами проблеми та застосування інновацій у навчанні.
Також сьогодні, я визначився з приблизною темою свого проекту, переглянувши багато цікавих проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий